Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
10.12.2020 02:28 - Нов Български безплатен информационен форум
Автор: avanteex Категория: Хоби   
Прочетен: 527 Коментари: 0 Гласове:
0

Последна промяна: 12.12.2020 15:14

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg


Представям ви новият безплатен Български информационен Форум, или интернет портал както би трябвало да е по правилно сайта е https://avanteex.smfnew2.com

официален старт рожденна дата  на форума се счита датата 01.01.2021 година !!!!

на него ще се опитам да добавям , интересни и полезни сайтове от който може, да се
възползва всеки,дано да ви е полезен.

да се има в предвид че сайта е на безплатен хостинг , което значи че докато го има го ползвайте защото после може да го няма, това не зависи от мен а от хората които са собственици на хостинга, хубавото е че съм регистрирал няколко форума и на други хостинги безплатни , така че ако този спре да работи , ще спомена линковете на другите пак тук , като ще пренеса максимално информацията от основният форум и в останалите резервни.

за сега има малко информация поместена на форума, ще се занимавам когата мога да я разнообразя.

за сега съм ограничил да няма регистрации на форума,но ако някой реши предимно ако е абонат на интернет от виваком , тъй като аз съм абонат на виваком може да ми прати писмо на моят имейл , за да му създам регистрация на форума, където ще можем да си пишем като локален чат между абонатите.

желая ви весела коледа и щастлива нова 2021 година !!!!

за контакти с мен тук на email : avanteex@gmail.com







Гласувай:
0



Следващ постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: avanteex
Категория: Хоби
Прочетен: 3181
Постинги: 2
Коментари: 0
Гласове: 0
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930